Post by ersnapotliama on Feb 23, 2022 3:34:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Battle Disc ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Battle Disc IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange ressource ▞▞▞
▞▞▞ Battle Disc 2022 version ▞▞▞
Dette er et fedt spil. Det halter ikke eller roder, og det er sjovt at spille, når dit bord.
For mange annoncer! Der er annoncer efter hver kamp, plus den beder dig konstant om at se annoncer. Det forsøger at narre dig til at vælge at se annoncer, hvis du taber, eller hvis du får en af disse loot boxes. Det viser dig en mulighed for at se annoncen til genoplivning/åbning af boksen, men du skal vente omkring 5 sekunder, før den giver dig mulighed for ikke at se annoncen. Meget vildledende.
fedt spil, men det er meget irriterende, når det halter. der er masser af forsinkelser i spillet, som irriterer for meget og nogle gange tvinger os til at afinstallere spillet. spillet er fedt, men på grund af forsinkelser, selv i offline-spillet, får jeg mig til at give tre stjerner. hvis forsinkelserne forbedres, vil jeg redigere min anmeldelse og kun give 4 stjerner, når forsinkelserne i spillet vil blive fjernet. Jeg håber, at ge-udviklere vil arbejde på dette problem. dette er en ærlig anmeldelse baseret på de problemer, jeg stod over for. Jeg håber, at forsinkelser i næste opdatering vil blive reduceret.
Jeg tror, det er et godt spil, jeg kan bare ikke lide de annoncer, de sætter, fordi jeg bare vil afslutte mit spil.
Afinstalleret efter 3 minutter. Jeg så anmeldelserne om overfloden af annoncer, men WOW!! Alt du gør efterfølges af en annonce. Niveauerne er super nemme, bare så de kan følge op med en annonce efter HVER RUNDE! Jeg springer over. Godt koncept, men det meget, meget klare pengegreb fik mig til at droppe spillet hurtigt. Skam på udvikleren.
Battle Disc Simulatie ffmj
Så godt, men accepter for tilføjelserne, hver gang du dør, skal du se en tilføjelse, og når du passerer den også en tilføjelse
Det er et rigtig godt spil, det er bare super nemt og ja, det er samtidig udfordrende, så det er et fantastisk spil, som jeg virkelig anbefaler
det er et godt spil
Dette spil er virkelig sjovt, min yndlingsdel er, når du er færdig med et niveau, der er et slowmotion-nedbrud af baren gode jobudviklere.
Dejligt spil, men kvaliteten er lav
spillet i sig selv er anstændigt, men det er mindre et spil og mere en tone af annoncer med en sjov indlæsningsskærm. du kan ikke gøre noget uden at se en annonce, så i det hele taget er det surt. Undskyld ikke undskyld.
Masser af potentiale, men det er flere annoncer end faktisk gameplay. Jeg vil bare spille spillet.
Battle Disc Simulation srh
Godt klaret. Udfordringerne bliver ved med at øges. I modsætning til mange spil, der topper alt for tidligt.
dette spil er sjovt og vanedannende. Men jeg vil bedømme 5 stjerner, hvis udvikleren tilføjer multiplayer-tilstand. Tillad at spille med venner og andre spillere. Tilføj "tilføj ven"-funktion.
ærligt talt nyder jeg at spille dette, indtil annoncer blev ved med at dukke op igen og igen.
Jeg kan godt lide dette spil, og det kan blive bedre ved at tilføje et godt twist
Jeg kan godt lide spillet, men kontrollerne er bare FORFÆRDELIGE. Det skal bogstaveligt talt følge din finger!I stedet følger det bare med, hvilken vej det går. Hvis du fikser dette, VILLE jeg give en bedre anmeldelse.
Jeg syndes det vildt sjovt men syndes det er irriterende at der er så mange reklamer men også lidt for nemt men ellers sjovt
Spillet er fint. men det halter nogle gange, f.eks. hvis disken går gennem en portal og rammer blokke, halter det så meget, og annoncerne er også irriterende. Nogle gange kan jeg ikke springe annoncen over. Om spillets lagudviklere, tjek det venligst. Ellers er spillet ok.
Dårlig kontrol, dårlig implementering og invasive annoncer gør, at jeg ikke har lyst til at spille dette.
Et ok spil, det er ikke rigtig dårligt, det eneste, jeg kan lide ved det, er den tilfredsstillelse, du får, når du fanger og kaster disken.
dette spil er faktisk sjovt at spille, det eneste der plager mig er annoncerne, men hvilket spil som dette har ikke irriterende annoncer?lol
Et sjovt spil, men mekanikken er i orden. Mjolnir er helt i stykker.
Spillet er annoncefyldt, men sluk bare for din wifi og data. Efter du har gjort det, får du faktisk et lidt hårdt spil. Helt klart et af de spil du spiller på bilen.
Spillet er anstændigt sjovt, men der er annoncer før og efter hvert niveau. Der er et lige forhold mellem gameplay og annoncevisning. Nemt de fleste annoncer af noget spil, jeg nogensinde har spillet.
Jeg troede, at dette spil bare var perfekt, ja sikkert nogle annoncer, men det er sjovt nemt og fantastisk for mine børn😀
Fedt spil bare en masse tilføjelser. Er lige begyndt at spille det. Sjov, men irriterende årsag til tilføjelser. Vil sandsynligvis afinstallere
Virkelig et godt spil. Så længe du ikke er forbundet til internettet, er der ingen annoncer. Gameplayet er tilfredsstillende og sjovt. Jeg elsker den enkle, men rene grafik i dette spil. Battle disc er virkelig et godt spil at spille, hvis du keder dig.
Sjovt spil, men at skulle se en 30 sekunders annonce efter hvert 10 sekunders niveau er bare for meget for mig.Ristespil, men Waaaaay til mange annoncer. Spillede tre niveauer, men annoncerne er latterlige. Afinstaller lige nu.
Spillet er sjovt, men for mange annoncer. Jeg føler, at jeg åbner appen for at se annoncer, ikke for at spille et spil.
Battle Disc Szimulációs játékok xmbe
Hakker konstant!
pokker y'all kan ikke engang få at reklamer korriger forsøgt at melde sig til annonce, jeg sav, så jeg kan få noget tøj og kunne ikke engang melde sig. dit spil er meningen at gøre mig lyst til at bruge de annoncer, men du kan ikke selv gøre det, skal du afinstallere en stjerne.
dette spil er så sjovt fantastisk kontrol, grafik og mere det bedste spil jeg har installeret indtil videre, men der er en ting der burde være online spil og offline og online turneringer
Efter 3 måneders fri og efter at have spillet spillet frøs det op på mig for 3 minutter siden. Jeg var nødt til at tvinge en nedlukning. Da jeg loggede på igen, var alle mine trofæer og præstationer blevet slettet. Nu skal jeg enten starte fra niveau 1 forfra eller slette appen. Der er en annonce efter hvert niveau, en annonce for belønninger, en annonce for at genoplive en spiller og endda en annonce for at opgradere din arena. Så det er en nem beslutning at tage. Jeg sletter denne app lige nu. Et 1-stjernet spil. For at fordrive tiden får den 3 stjerner.
Battle Disc Simulation yfm
når du taber eller får en pris, fryser den automatisk, dette er helt sikkert et godt spil, men det er alt hvad du behøver for at ordne tak og god dag
Det er sjovt. Men dette spil er ret simpelt, og til tider vil du se to annoncer på skærmen ad gangen. Dette spil er for det meste ad revinue grab. Hav ikke store forhåbninger.
Nå, dette spil er faktisk et meget sjovt og vanedannende tidsfordriv. Men spillet spiller faktisk til spillerens fordel så at sige, hvilket betyder, at det er super nemt. Oven i dette er de bots, du spiller mod, faktisk komplette dummies og kaster hele tiden disken mod væggene. For det andet er spillet et komplet pengeskab, med annoncer efter næsten hvert enkelt niveau. Jeg synes, det er det største problem, jeg har. Hvilket er trist, da det er så godt et koncept og er ret sjovt.
Rayman Adventures Przygodowe nfa
På niveau 281 og siden vil det ikke holde op med at halte...og jeg er nu på 305, og det bliver værre.. det er et meget godt spil indtil en vis mængde spil, så halter det hele vejen...
Det er virkelig sjovt, men mængden af annoncer, du skal se, er bare så modbydelige, til det punkt, at det ødelægger spillet for at være ærlig. En redigering, jeg kan bare ikke nyde spillet længere.. Der er SÅ MANGE ADS, en anden sagde, at de sandsynligvis ville betale en dollar for at fjerne annoncerne, og jeg er enig! Som jeg sagde, det er sjovt, der er bare så mange forbandede annoncer. Jeg tror, de virkelig skal tilføje en premium ting for at fjerne annoncer
det er et okay spil, men ret meddelelsessystemet Jeg har lige fået omkring 10 meddelelser om en enkelt heldig boks, der var klar til at blive åbnet.
annoncerne.....det er faktisk den mest irriterende ting i dag, fordi annoncer er bogstaveligt talt overalt, jeg mener, jeg ved, at der er omkring 100 flere anmeldelser, der siger det samme, men det er ligesom alle andre mobilspil, du ser på annoncerne fra andre mobilspil. forfærdeligt til noget anstændigt gameplay, en slags loot box-system, der kræver, at en annonce åbnes, annoncer efter hvert niveau, det er bare trist, at så mange mennesker kiggede på dette forfærdelige spil og sagde, at det var ok at smække så mange annoncer på.
Virkelig rigtig glat i modsætning til andre spil er det ikke så laggy, og grafikken er bare i top, og animationen til når du knækker en disk er fantastisk. Jeg har også lige fået den, og jeg elsker den, jeg håber, der ikke er annoncer, men jeg vil tjek det ud, og det må have taget tid at programmere det, for det er bare ren fantastisk animation