Post by ersnapotliama on Feb 23, 2022 3:31:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode generator ressource ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Bubble Shooter Teka-teki urh
God til at slappe af
Tak fordi du deler spillet Hh
Så let at spille. Det er min sjæls healer. No word cam forklarer, hvordan det føles, når man spiller bubble shooter
Meget afslappende og sjovt
For meget reklame. SÅ KEDELIGT
Bubble Shooter እንቆቅልሽ del
Jeg har nået tre stjerner på 41 42 og 43 adskillige gange, og alligevel giver det mig kun to stjerner på nettet
Bubble Shooter Hlavolamy bia
Fantastisk spil afslappende sjov addicting.
Dejligt spil... men tilføjer meget efter hvert niveau
Dette spil er så fint, at jeg kan lide det, download det, det er derfor, jeg sætter 5 stjerner
Dette er et super nemt spil fantastisk til børn
Dette er et dejligt spil. Jeg kan meget godt lide dette spil. Når jeg er født, så spiller jeg dette spil.🙂🙂
Det er nemt at gøre i starten. Jeg er lige startet, og det er nemt lige nu. Jeg ved, det bliver sværere. Det gør den altid.
okay godt spil
Bubble 🗯 Sabita singh 🙌🍉🍓gopaganj, bedste, spil og alt hvad du kan gøre er at gøre en forskel i dit liv, at din beta, rishab singh,
Dette spil har intet niveau efter 650
For mange annoncer....
Okay
Kan ikke spille 651
Jeg elsker dette spil. Jeg sidder fast på niveau 169. Jeg har brug for flere skud for at komme i mål, og jeg kan heller ikke få nogen boostere. Alt ser ud til at være frosset.
Jeg elsker bobleskydning, dette er den eneste 5 🌟🌟🌟🌟🌟 jeg har givet, indtil videre er det den bedste grafik, jeg har set. Plus boblerne går, hvis du sigter dem, nogle af de andre spil går din boble ikke, hvor du sigter. Så ja, jeg vil anbefale netop dette boblespil frem for de andre. Og mest af alt er det sjovt 🦋 Ty
Beat Racing:Car & EDM Music uwa
Bare en
Jeg hader dette spil, fordi du ikke kan ændre farven på de bobler, du vil have, og du skal bruge spildtid på at vente på, at boblerne skifter farve, og jeg synes ikke, at det engang fortjener 1*, hvordan ville du have det, hvis nogen tvang dig til at gøre noget, du ikke havde lyst til, for at skrive, anmelde,,,,,,,
Hvorfor kan jeg kun komme til 790, og det vil ikke gå længere?
Hej. Dejligt spil, men grafikken er for barnlig. ledte efter noget bedre.
Min telefon bliver varm, hver gang jeg åbner appen, jeg ved ikke hvorfor
Meget at forbedre
.dette er meget interessant spil, og det er meget sjovt at bruge tid
Dette er ikke at nyde spillet
Game etest godt men net solu og jeg er den første Bubble shooter prøve og godt spil 👍👍👍
Dejligt spil til tiden.
Meget flot goo bobleskydespil
Nyd virkelig dette spil, det er et meget godt spil.
Den er meget god og nem at spille
Vind med 25 skud tilbage. Det vil tage evigheder at blive konkurrencedygtig. God til småbørn dog.
Mere irriterende end noget andet. Og til hvad? Du slår et par bobler og hvad så?? Ikke noget!! Hvilken trist og ubrugelig måde at bruge din dyrebare tid på! 🙂
god til timepass, men der er for mange annoncer, men hvis der er en betalt version uden annoncer, tror jeg, jeg betaler for det.
Jeg prøver på det.
Let at spille
Sjovt, men for mange annoncer. Selvom jeg ikke har noget imod nogle annoncer, var der en eller to annoncer hver gang jeg afsluttede et niveau. Afinstallerer!
Alt er okay . Det ender på 300 niveau.
Det her er ret sjovt. Det er et afslappende spil. God at spille, hvis du kan lide at slappe af.
Super spil det er for smart
Er lige begyndt at spille, så der er ikke sket så meget endnu.
Godt spil, men ikke fremragende
Dejligt...let at spille...men jeg er ulig baggrundstonen......fordi flot spil og farverigt spil...tak ♥️